Schilderen in het luchtledige

PC230020 - 2015-12-23 at 12-53-08

 

PC230021 - 2015-12-23 at 12-53-26

Ik klaag al eens dat ik soms te weinig beweeg. Gisteren had ik de ingeving om een paar kilometer te voet te gaan ipv de trein te nemen tussen de twee locaties waar we werken. Vandaag passeerde ik ongeveer langs dezelfde route en merkte deze kerel op. Hij staat er nog niet zo lang want anders zou ik hem toch eerder opgemerkt hebben. Het is niet dat ik er maanden niet meer gepasseerd was. Ik vermoedde dat deze schilder Brueghel moet voorstellen en na wat zoeken blijkt het inderdaad zo te zijn.

3 thoughts on “Schilderen in het luchtledige

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

