Léonardo

PC280033 - 2015-12-28 at 12-50-04

Het is één van mijn specialiteiten: stripmuren zoeken en er pardoes aan voorbij lopen. Sinds september is bovenstaande stripmuur te bewonderen in Brussel. In de Kapucijnenstraat is deze stripmuur van Léonardo te vinden om nauwelijks 15 meter van twee andere stripmuren. Stripfiguur Léonard is een karikatuur van Leonardo Da Vinci. Turk en De Groot leveren met Léonard de 53ste stripmuur van het stripparcours. Hoe het komt dat ik die stripmuur niet eerder had opgemerkt is me een raadsel, want ze is groot genoeg en ik ben er toch al verschillende keer gepasseerd. Al kom ik wel meestal uit de ‘verkeerde’ richting, toch had ik ze kunnen opmerken. Het is ook niet dat ik aan 100 per uur wandel.

 

PC280036 - 2015-12-28 at 12-50-38

Vandaag neem ik waarschijnlijk de fiets mee naar Brussel want ik wil in Elsene nog een stripmuur fotograferen. Het aantal stripmuren is toch constant aan het groeien. Binnenkort hebben ze geen stripfiguren meer over. 😉 Al heb ik toch nog enkele suggesties: Buddy Longway, Largo Winch, Dokter Zwitser, Aria, Bruno Brazil, Michel Vaillant, Sarah Spits, … (En in Antwerpen: Piet Pienter en Bert Bibber).

3 thoughts on “Léonardo

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

