Nog een stripmuurke (en enkele cartoons)

PC300007 - 2015-12-30 at 12-55-04

Ik leef nog, waarde bloglezer(es), maar ik had vandaag op een bepaald moment het gevoel dat ik ging doodgaan. Tja, als dikkerd ben ik nu eenmaal niet gewoon om ietsje bergop te rijden. Ik woon in Brugge en dat is echt ‘le plat pays’. Vandaag had ik mijn fiets mee naar Brussel en daar moet ik eerst een hoogteverschil van zo’n 20 meter overbruggen om van het Zuidstation op mijn werk te geraken. ’s Middags reeds ik echter naar Elsene en meer bepaald naar het punt dat zowat het hoogste is in Brussel (of het scheelt toch niet veel). Zowat 40 meter klimmen was wat zwaar. De omgekeerde richting ging gelukkig veel vlotter. Ik moet zeggen dat het me een stuk moeilijker af ging dan een paar jaar geleden toen ik voor het eerst mijn fiets mee nam naar Brussel en richting Laken en Oudergem fietste. Tenzij ik vandaag een slechte dag had en de wind me danig parten speelde. Want het was niet alleen ‘bergop’ maar ook wind tegen. ’s Avonds, bij terugkeren naar het station, zag ik deze cartoons. Ook leuk om eens te delen.

 

PC300013 - 2015-12-30 at 16-33-48

PC300015 - 2015-12-30 at 16-34-20

PC300016 - 2015-12-30 at 16-34-36

Meer van dat op Flickr. 😛

5 thoughts on “Nog een stripmuurke (en enkele cartoons)

    1. Tijdens de zomer is dat gemakkelijker. Het was gemakkelijk tijdens de eindejaarsperiode omdat er weinig volk op de trein zat. Vanaf nu zal dat wat minder gemakkelijk zijn om een fiets mee te nemen richting Brussel. Een tweede fiets in Brussel laten staan is helaas geen optie.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

