Dag 1

PC310031 - 2015-12-31 at 12-40-37

 Deze blog bestaat sinds december 2012. Het is dus al zijn derde jaargang ingegaan. Het doet me nadenken over hoe ik het verder zal zetten. Terug naar het oorspronkelijke regime van minstens 1 blogpost per dag of toch eerder occasioneel en wat minder zoals ik dat sinds februari doe? Foto’s genoeg maar of het ook de moeite is om ze hier op de blog te plaatsen, is een andere kwestie. Ik zal nog eens een poging ondernemen om hier elke dag iets te posten maar of het zo zal blijven, is een andere kwestie.

7 thoughts on “Dag 1

    1. Ik heb het hier meer dan een jaar zo gedaan al waren veel stukjes op voorhand gepland. Aangezien ik tijdens de week nogal eens lang onderweg ben, lukt het me zelden zonder dingen op voorhand te plannen. Het plezier is er maar ik heb niet altijd de tijd om dat effectief elke dag te doen.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

