Dag 14 winters zonnetje gaat slapen

P1130011 - 2016-01-13 at 17-22-57

Hoe lang ik dat zal volhouden: dag ik weet niet hoeveel? Geen idee. Mocht het U, beste lezer, tegensteken, laat me gerust weten. 😉

Ik zou moeten vertrekken richting Brussel maar het regent hard en het waait in dezelfde mate. Goed voor de productie van elektriciteit (windmolens in overvloed in de buurt) maar slecht voor mijn enthousiasme om te gaan werken. Het zal de bus worden want ik heb geen zin om de helft van de dag rond te lopen als een verzopen kater. Ik hoop vooral dat het niet wordt zoals maandag: een bus waar de verwarming volle bak aan staat waardoor ik direct mijn jas uit moet doen en dan nog liters zweet produceerde. Buschauffeurs rijden blijkbaar graag rond in dunne hemdjes van hun werkgever. De mannen toch want de vrouwen zijn meestal verstandiger. Aangezien de volgende bus over 4 minuten passeert zal het die van 6:25 worden. Dan zal ik wel niet meer in pijama rond lopen.

Aan wie gemerkt heeft dat dag 13 reeds op de 12de kort verscheen: ik had het logje van gisteren nochtans gedateerd op de 12de maar wordpress was wat traag en ik te rap dus verscheen het kort op de verkeerde dag. Mijn excuses daarvoor.

3 thoughts on “Dag 14 winters zonnetje gaat slapen

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

