Dag 15 Winter is coming

Untitled

Deze foto is genomen op 23 januari 2013. Een kleine 3 jaar geleden. Dat was zowaar de laatste keer dat ik sneeuw zag. Niet dat ik bepaal hoop op sneeuw – ik had anders al lang een reis richting sneeuw gedaan – maar het was toch nipt vandaag. Een deel van dit landje ligt er behoorlijk wit bij. Hier niet maar dat kan nog veranderen. Er is ook hier sneeuw voorspelt. Niet leuk want ik was vandaag ziek thuis en ben zeker niet van plan om het weekend veel buiten te komen. Rap wat boodschappen en dat zal het zijn. De kans dat ik foto’s zal maken zal dus ook niet echt groot zijn. Al weet een mens nooit op voorhand.

6 thoughts on “Dag 15 Winter is coming

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

