There’s a Moon over Lovelake tonight

P1260014 - 2016-01-26 at 07-19-33

Eigenlijk gaat het liedje anders: ‘there’s a moon over Bourbonstreet tonight’. Maar dit geheel terzijde. Er zijn zo een paar foto’s die ik zou willen maken maar waarvoor ik op de juiste plek en de juiste tijd moet zijn. Gisteren heb ik er een paar kunnen nemen die ik al een hele tijd in gedachten had. Niet dat ik daar constant mee bezig ben. Soms lukt het gewoon niet, soms heb ik ook domweg geen zin of zijn de omstandigheden niet gunstig. Tijdsgebrek is ook een reden. Deze is redelijk geslaagd. Ook al was het nipt want de bewolking kwam opzetten en dat zorgde dat de volle maan niet altijd zichtbaar was. Tja, wat ik met heb met de (volle) maan is me eigenlijk een raadsel. Het is iets dat ik graag fotografeer. Het lukt me echter zelden om echt goeie foto’s te verkrijgen en ik vertik het om foto’s nadien enorm te bewerken (met bv. Photoshop). Daar heb ik geen plezier aan. Morgen volgt de tweede die ik eigenlijk nog beter geslaagd vind dan deze. Benieuwd wat U er van vind.

8 thoughts on “There’s a Moon over Lovelake tonight

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

