Hidden moon

Moonlight Belfry by Stefaan De Clerck on 500px.com

Toen ik gisteren thuis kwam, mijn foto’s op de computer zette en de eerste bekeek op het scherm dan had ik het gevoel van ‘dit is het’. Dat is een goeie foto. Bovenstaande heb ik dan ook niet op Flickr maar op 500px gezet waar ik normaal enkel mijn betere foto’s plaats. Er kwam onverwacht weinig reactie. Vandaag toonde ik mijn foto’s van gisteren ook eens aan enkele collega’s en die vonden onderstaande foto stukken beter:

P1260004 - 2016-01-26 at 06-54-02

Nu ben ik benieuwd wat jullie er van vinden? Welke van de twee?

22 thoughts on “Hidden moon

  1. Ik geef je collega’s gelijk: foto 2, zij het met een nipte overwinning. Indien op foto 1 de maan wat verder vanachter het belfort was komen piepen, dan zou deze prent wellicht het concours hebben gewonnen.

    1. Dat iemand iets mooier vind dan het ander, is zelden technisch onderbouwd al houd het ook zelden iemand tegen om toch te proberen zijn/haar keuze technisch te motiveren. Zolang er maar hier iets staat dat je mooi vind, is al goed genoeg voor mij.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

