Het boek was niet echt spannend

IMG_0936 - 2016-02-11 at 17-48-26

16 thoughts on “Het boek was niet echt spannend

    1. Ik vrees eigenlijk dat ik met dit soort foto’s de wet van de privacy schend. Gelukkig heb ik tot nu toe nog steeds geen proces aan mijn been.
      Wa zoe ze peizn? ‘K’en moeten in ’t vervolg met mijn mond toe slapen up de’n trein?’ of ‘Zelfs oak an’t slapen zien, goan ze toch nie rap mien sjakosj schoepen want k’en bluven hem vast houden!’
      Ik heb het de titel gegeven: ‘schone slaapster met slaapverwekkend boek’. Nog een geluk dat de titel noch de schrijver er op staat: dat zou pas beschamend zijn. 😉

  1. Mert een mens in het vizier te nemen kan je soms moeilijkheden krijgen maar met een groep niet.Maar ik denk dat er weinig mensen zijn die het niet al eens gedaan hebben en meestal komt het nooit zover dat je problemen krijgt..Als ik moe ben ga ik nooit lezen want kan dan niet onthouden wat ik gelezen heb.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

