Winters landschap

P2170070 - 2016-02-17 at 08-15-00

Zaterdag was ik bijna de ganse voormiddag constant buiten ondanks het grijze weer. Boodschappen doen met de fiets en dat op een manier dat ik regelmatig naar huis reed en terug op weg ging. Het voelde goed om eens buiten te zijn. Een kantoorjob is uiteindelijk niet echt een gezonde job: een mens zit te veel. Te weinig beweging en te weinig buitenlucht op een dag. Dan kan je proberen wat buiten te zijn door ’s morgens en ’s avonds een stuk van de weg al fietsend te doen en ’s middags toch een korte wandeling te maken (voor zover het weer dat toelaat). Te lang kan het niet want dan moet ik ’s avonds langer blijven en ben ik op een vervelend uur thuis. Daarom probeer ik tijdens de weekends zo veel mogelijk buiten te zijn – voor zover het weer het toelaat uiteraard. Gelukkig worden de dagen al weer langer. Nu nog een beetje geduld en met wat geluk is het lente. Dan kan ik nog meer fietsen (en fotograferen).

12 thoughts on “Winters landschap

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

