Te laat, te laat, ojee, ik ben te laat

P3110100 - 2016-03-11 at 18-20-18

Dat had ik bijna gans de week kunnen zeggen. Niet alleen vandaag al was ik op weg naar huis wel blijkbaar overal te laat om een goeie foto te nemen van de zonsondergang. Niet toen ik nog op de trein zat maar wel toen ik naar huis fietste. Tijdens de treinrit was het niet echt interessant om foto’s te nemen. Foto’s nemen is al eens haasten ofwel (lang) wachten op die ene gelegenheid. Soms is het resultaat goed maar niet zelden is het resultaat bar slecht. Daarnaast kan ik zelden echt op het juiste moment op die ene plek zijn waarvan ik vermoed dat die prachtige foto’s zal opleveren.

4 thoughts on “Te laat, te laat, ojee, ik ben te laat

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

