Brilbeer

Face off by Stefaan De Clerck on 500px.com

 

In tegenstelling tot sommige bloggers, ben ik nog niet gestopt en zal ik ook niet direct stoppen. Het bloggen mag dan wel op een laag pitje staan, deze blog zal niet vlug verdwijnen. Niet dat ik nooit een blog wiste. In tegendeel. Menck zal nog een tijdje moeten herbeginnen voordat hij evenveel blogs gewist heeft als ik. Er is wel een verschil: ik begon ooit bij Skynet en heb er nadien een zoektocht van een tiental blogdiensten op zitten voor ik hier op WordPress mijn stek vond. Veel van die andere blogdiensten zijn intussen verleden tijd. Intussen weet ik wel niet meer precies wanneer ik ooit met bloggen begon. Het is meer dan tien jaar geleden want ik werkte nog in Brugge en dat is zelfs meer dan tien jaar geleden. Mijn eerste blogmeeting dateert nog van mijn Skynet periode en dat vond plaats in Halle. Geen idee in hoeverre de mensen die ik daar toen ontmoette, nog bloggen. Ik hoop dat het leven hen goed gezind was en dat ze allemaal nog in goede gezondheid en zonder zorgen mogen verder bloggen.

2 thoughts on “Brilbeer

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

