Visjes

P5130150 - 2016-05-13 at 15-55-01

U hebt het waarschijnlijk al gemerkt: ik fotografeer nogal veel vissen. Ga ik naar een dierentuin waar ook aquariums zijn, dan moet ik daar langs gaan. Nu is niet elke dierentuin daarvan voorzien maar zelfs bij heel mooi weer moet ik altijd eens binnen gaan in zowel de Zoo van Antwerpen als in Pairi Daiza. Al zijn sommige aquariums in Pairi Daiza wat te klein naar mijn gevoel toch kan ik er uren blijven kijken. En fotograferen uiteraard. Al kan dat nogal eens tegenvallen.

13 thoughts on “Visjes

  1. Leuk!

    Mijn vader maakte elk jaar een nieuw, groter en mooier aquarium.
    Een klasgenootje meende ooit voorbij lopend dat wij kleurentelevisie in huis hadden.
    Dit was in de tijd dat de eerste zwart-wit tv nog een zeldzaamheid was.

    Vrolijke en nostalgische groet,

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

