In Your Face

P6200134 - 2016-06-20 at 09-51-44Al vele jaren plaats ik foto’s op Flickr. De laatste tijd doe ik dat echter op twee verschillende ‘accounts’. Daardoor worden de foto’s op de eerste (originele) account vreemd genoeg meer bekeken dan vroeger. Want ik plaats daar beduidend minder foto’s. Wie wil dat je foto’s op Flickr echt bekeken worden, dan plaats je daar best geen grote aantallen. Een contradictie die moeilijk te rijmen valt met het feit dat er elke dag zowaar miljoenen foto’s geplaatst worden, vooral genomen met een smartphone. Niet dat ik op Flickr streef naar grote bezoekersaantallen maar foto’s die nauwelijks bekeken worden, is nu ook niet bepaald een motivatie. De foto’s op de tweede account zijn vooral bedoelt als een soort reserve voor deze blog. Een soort zekerheid dat ik voldoende foto’s heb om hier te blijven bloggen. Het kan nooit kwaad om wat reserve te hebben.

3 thoughts on “In Your Face

    1. Ik schreef ook niet dat ik geen foto’s meer heb. Mocht ik ooit terug elke dag hier iets plaatsen op deze blog, heb ik nog voldoende foto’s op Flickr staan. Ik gebruik Flickr namelijk constant: de foto’s die hier gebruikt worden staan vooral op Flickr omdat het limiet op het aantal foto’s die je daar plaatst, haast onbeperkt is.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

