Flater, de lange afstandprater

I Think, therefor I am. by Stefaan De Clerck on 500px.com

 

Ik was wat aan het nadenken terwijl ik bovenstaande foto op het internet pleurde en ik er een gepast tekstje bij verzon. Ga ik nu al jaren naar de Zoo van Antwerpen, Plankendael en Pairi Daiza en droom van bezoekjes aan de zoo van Londen, Amsterdam of Rotterdam (om nog maar te zwijgen van verschillende dierentuinen in Duitsland) woon ik toch maar slechts op een goeie 16 km van het Sea Life in Blankenberge. Vreemd toch? Ik denk dat ik daar mogen eens langs zal gaan. Een uurtje fietsen – of iets langer naar gelang de route die ik neem. Heen en terug zal ik toch een ganse voormiddag kwijt zijn maar men voorspelt dan ook vooral morgen goed weer tijdens de ochtend.

Kaapse pelsrobben zal ik daar niet zien. Ook geen zeeleeuwen maar die heb ik elders al regelmatig gezien. Zelfs een bizarre krachtmeting tussen een Kaapse pelsrop en veel kleinere zeeleeuw. Wat die zeeleeuw bezielde, was me onduidelijk maar het stond duidelijk zijn mannetje.

Pelsrob vs zeeleeuw
Pelsrob vs zeeleeuw
Leica V-Lux 3
Leica V-Lux 3
Leica V-Lux 3
Leica V-Lux 3
Leica V-Lux 3
Leica V-Lux 3
Leica V-Lux 3
Leica V-Lux 3
Leica V-Lux 3
Leica V-Lux 3
Leica V-Lux 3
Leica V-Lux 3
Leica V-Lux 3
Leica V-Lux 3

4 thoughts on “Flater, de lange afstandprater

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

