Weggespoelde flatergedachten op een regenachtige zondag

Het regent. Correctie: het regende hier. Het was een zomerse bui die het stof afspoelde maar de tuin nauwelijks een spade diep nat maakte. Niet dat de planten er geen effect van hebben maar het grondwater zal er niet bepaald door gestegen zijn.

Tja, ik voel me hier bijna een trol op eigen blog.

P8310042 - 2016-08-31 at 13-05-36

Zo ziet een trol er uit volgens striptekenaars. Er was een tijd dat ik stripverhalen kocht. Nu koop ik er eigenlijk geen meer. Al een paar jaar eigenlijk. Ik zou het me ook niet meer kunnen permitteren en ik wil er ook geen meer kopen.

Ik had hier een stukje klaar over de verandering van mijn job. Ik heb het uiteindelijk allemaal geschrapt. Het past niet op een fotoblog. In de plaats enkel wat foto’s die ik gisteren maakte van de zwemwedstrijd. Het is eigenlijk al een traditie: zwemmen in de Reien. Al waren de berichten over de slechte kwaliteit van het water niet bemoedigend. Voor sommigen was deelnemen duidelijk belangrijker dan winnen; Wie als man voorbij gesneld wordt door een groep vrouwen als was je een 2CV door ingehaald wordt door een Ferrari terwijl de groep vrouwen toch minuten later gestart waren en zelfs de traagste vrouw nog rapper zwemt, mag toch eens overwegen of hij er wel verstandig aan doet om deel te nemen. Al was het maar om de organisatie van die wedstrijd niet danig te laten uitlopen.

L1370965 - 2016-09-03 at 14-47-06

L1370967 - 2016-09-03 at 14-47-16

L1370979 - 2016-09-03 at 15-29-01

L1370990 - 2016-09-03 at 15-35-03

L1370997 - 2016-09-03 at 15-35-38/

L1370997 - 2016-09-03 at 15-35-38

L1370992 - 2016-09-03 at 15-35-15

13 thoughts on “Weggespoelde flatergedachten op een regenachtige zondag

    1. En volgende week bij ons in de wijk (en omgeving) triathlon voor de jeugd. Dat wil zeggen: veel auto’s geparkeerd in onze straat en bussen die niet tot in Koolkerke dorp rijden. De eerste keer kon men nog parkeren op een veld vlak naast het zuiveringsstation maar sindsdien heeft de eigenaar (een landbouwer) er elk jaar graan op gezet en moeten er in de aanpalende straten geparkeerd worden. Handig is anders. Soit, met wat geluk is het mooi weer en kan ik een keer foto’s nemen.
      Ik heb ooit, meer dan 10 jaar geleden, op een vorige blog (toen nog bij Blogger) eens ongezouten mijn mening geventileerd over collega’s. Dat is me toen heel zuur bevallen. Ik pas dus enorm op wat ik schrijf.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

