Kinky manifestatie in Cosy Brussel

P9190001 - 2016-09-19 at 12-36-08

Na mijn vorige jeremiade had ik me voorgenomen om wat meer het nieuws in de gaten te houden om toch maar geen nieuwe stripmuur te missen. Helaas, pindakaas. Zaterdag mocht ik ontdekken dat er toch weer ééntje bij gekomen is zonder dat ik het wist. Op wel geteld 550 meter van waar ik tegenwoordig werk, verscheen in juni deze stripmuur. ‘Slechts’ drie maanden na inhuldiging had ik het pas in de gaten: het is gelukkig geen record. Zal ik dan toch maar eens de fiets mee nemen naar Brussel of is dat de moeite niet meer?

5 thoughts on “Kinky manifestatie in Cosy Brussel

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

