Stripmuren en muurtekeningen

P9210003 - 2016-09-21 at 13-08-52

Naar Laken rijden vanaf het werk is eigenlijk niet zo ver. Het is ‘maar’ een kleine 10 km. Woensdag had ik de fiets mee op de trein en heb ik van de middagpauze gebruik gemaakt om nog eens wat te fietsen en onderweg ook wat foto’s te nemen.

P9210004 - 2016-09-21 at 13-09-29

Een deel van de voormalige Tour&Taxis is tegenwoordig een park en dat is een mooie verbetering. Al is het natuurlijk wel Brussel: vandalisme is helaas onvermijdbaar.

P9210018 - 2016-09-21 at 13-24-02

Een muurtekening van Ever Meulen past daar wel.

Vreemd genoeg had ik op het einde van de rit volgens mijn kilometerteller geen 20 maar een viervoud daarvan gereden. Geen flauw idee waarom dat ding plots tilt sloeg. Hopelijk gebeurd dat geen tweede keer.

8 thoughts on “Stripmuren en muurtekeningen

    1. Inderdaad.
      Tussen haakjes: sorry dat je reacties hier zo laat verschijnen. Om de één of andere bizarre reden had WordPress ze bij de spam gezet. Vreemd. Al moet ik wel zeggen dat het aantal spam hier toch wel redelijk gegroeid is, de laatste tijd.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

