De vergeten grijsheid des zondagse regenbuien

Mocht U denken ‘wat is die Flater vandaag toch actief op WordPress’ dan hebt U volledig gelijk. Ik had namelijk enkele storende (schrijf)fouten ontdekt in zowel mijn stukjes als mijn commentaar en bij het verbeteren heb ik maar wat extra commentaar bijgevoegd. Terwijl de regen voorbij drijft, ben ik wat bezig aan de computer terwijl ik anders me bezig hou met kuisen. Tja, het kan niet altijd zondagse poetsdagen zijn.

IMG_1767

Niet dat ik hier gans de namiddag zal blijven zitten. Ik zal straks toch nog wat poetsen. Later zal ik misschien nog wat foto’s op Flickr zwieren. Ik heb een gans archief waar toch nog enkele foto’s de moeite waard zijn. Een oud zeer blijft fotograferen achter glas. Weerkaatsingen zijn haast onvermijdelijk. Een polarisatiefilter kan een oplossing zijn maar ik heb daar geen ervaring mee. Deze bijvoorbeeld is redelijk geslaagd. Een schildpad die al zwemmend toch redelijk gedetailleerd en scherp of foto staat. Het is één van mijn betere pogingen. Wel jammer dat een deel het merk van mijn camera te zien is want dat was niet de bedoeling.

P9290053 - 2016-09-29 at 11-24-06s

5 thoughts on “De vergeten grijsheid des zondagse regenbuien

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

