Flater, de ontstressende zaterdagse weekendblogger

Het was een stresserende week. Ik ben duidelijk niet veranderd van werk om uit te bollen, kalmer aan te doen en als luie ambtenaar te profiteren van het vele belastinggeld dat aan ons, ambtenaren, verkwist wordt. 😛

Weinig tijd gehad om foto’s te nemen. Elke dag vroeg vertrokken en wegens allerlei omstandigheden het werk van 8 mogen doen met zijn twee of hooguit met zijn 4.  Sinds 16 augustus heb ik trouwens nog steeds 1 collega niet ontmoet. Langdurig ziek en die ziekte heet kanker. 😦 Gelukkig was het weer nog relatief goed want de winterblues dient zich al aan. Vertrekken in de donker is zelden leuk en dat mag ik toch al een paar weken doen. Als je dan ook nog eens een stuk door Brussel moet waar de straatverlichting het laat afweten, dan voelt een mens zich al eens ongemakkelijk.

Te donker naar mijn zin.
Keizerslaan Brussel

Gelukkig is het ’s avonds nog licht en kon ik toch een keer een paar foto’s nemen onderweg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Spiegelrei

Prettig weekend iedereen!

6 thoughts on “Flater, de ontstressende zaterdagse weekendblogger

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

