De transparantie des treintabellen

PB141027 - 2016-11-14 at 16-11-37

11 thoughts on “De transparantie des treintabellen

  1. Treintabellen spreken me helemaal niet aan, maar als ik ze zo zie… Prachtig. Ook de symboliek erachter… Het verdriet, de tranen die vloeien omdat de treinen nooit rijden volgens het schema. Of ben ik nu aan het overdrijven? Ik vind van niet. Het is gewoon een kunstige foto met een verhaal achter. Toch?

    1. Nee, je bent niet aan het overdrijven. Ja, het is inderdaad een foto met een verhaal. Het kan een mens inderdaad verdrietig maken wanneer een treinrit weer eens een calvarietocht wordt. Ook verdriet voor de domheid van sommige mensen die het risico nemen op de sporten te lopen of erger: het verdriet wanneer er weer eens een wanhoopsdaad ervoor zorgt dat het spoor ontregeld is.
      Het gebeurd zelden dat ik er in slaag om een foto te maken met een duidelijk verhaal. Ik ben blij dat deze toch geslaagd is.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

