Op de dag dat Menck weer eens gelijk had

De constant terugkerende blogger genaamd Menck Weserhütte schreef ooit bij een prachtige foto hoe hij genoot van de zonsondergang en de prachtige kleuren die ’s winters zonsondergangen al eens tot een fantastisch spektakel kunnen maken. Hij was er van overtuigd dat er maar heel weinig mensen net als hem de tijd genomen hadden om er van te genieten.

Wel, dat had ik vandaag dus ook. Tussen Brussel en Denderleeuw had de natuur een spektakel in gedachten als was het een artiest met ferm veel inspiratie en kleuren in overvloed. Helaas was ik de enige op de trein die er aandacht voor had. Helaas zijn de foto’s die ik nam, niet van die aard dat ze het spektakel eer aan doen. De natuur kan mooi zijn. Heel mooi.

zonsondergang
zonsondergang
Olympus ZX-10
Olympus ZX-10

17 thoughts on “Op de dag dat Menck weer eens gelijk had

    1. Dat zou ik nu ook niet zeggen. Er zijn er die constant bezig zijn met smartphone, tablet of laptop maar er wordt ook nog altijd gepraat op de trein. Ook opvallend: de trein is voor veel mensen de tijd om een dutje te doen. Dat merk ik tegenwoordig meer en meer op.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

