Waarom deze blogger zich Flater noemt (enzo)

Wanneer ik de app van WordPress gebruik om iest op deze blog te zetten, dan verschijnt telkens een zinnetje: Deel Hier je verhaal… (Heb ik dat niet al eens verteld?) 😉

Een verhaal vertel ik hier eigenlijk zelden. Sommige mensen vertellen hun verhaal echter op een vreemd manier.


Dit is tegenwoordig te zien aan de voorkant van het gebouw waar ik heden ten dage werk. ’s Ochtends ligt er ook een man te slapen. Een dakloze. Een man met een verwarrend verhaal. Ik had toch liever gehad dat hij zijn verhaal op een andere manier probeerde te delen met anderen. Niet dat ik er iets op tegen heb dat hij zijn verhaal doet en als dakloze zal het geen leuk verhaal zijn maar er is net veel geld uitgegeven om die gevel volledig graffiti vrij te maken. Dan mag een mens dit elke dag zien. Vluchteling en dakloos: het is een hard leven maar dit zorgt niet echt dat iemand op sympathie kan rekenen wanneer je zomaar op iemand gevel begint te krabbelen. Ik doe dat op geen enkele gevel dus waarom zou dat wel mogen als dakloze?

(Deze ochtend had ik de trein van 6:32 op een nogal sullige manier gemist. Was de doorgang naar het perron niet geblokkeerd geweest door een vent met een plooifiets, dan had ik die nog net gehaald. Nu kwam ik op een perron waar een trein stond met gesloten deuren. Eigenlijk had ik eerder moeten/willen vertrekken maar ik had in het stukje over de vosmangoest een paar joekels van fouten opgemerkt en die flaters wilde ik persé nog verbeteren. Eerst probeerde ik dat op mijn iPad maar dat werkte niet echt dus maar vlug mijn desktopcomputer opgestart en dat heeft net wat te veel tijd gevraagd. Trein gemiest en dan maar naar de Exki voor een koffie in afwachting van de volgende trein, waar ik enkele flaters later dit bericht onafgewerkt op het internet los liet. Ik was ook later thuis dan verwacht, mede omdat ik domweg op het verkeerde perron stond in Brussel-Centraal. Brussel-Centraal met zijn … 3 perrons. Tja, ik doe mijn pseudoniem alle eer aan.)

5 thoughts on “Waarom deze blogger zich Flater noemt (enzo)

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

