Verhalende Flaters van een lang werkende ambtenaar

Maar eerst even jullie aandacht richten op een andere blog met een sterk uitgesproken en vooral goed gefundeerde mening over de actualiteit. In de VS hebben ze Trump maar is er eigenlijk veel verschil tussen die vent en mensen als De Wever of Vrancken?

Gisteren had ik eigenlijk het idee om na het werk naar de zoo van Antwerpen te gaan. Daar gaat namelijk voor de tweede keer China Lights Festival door. Vanaf 18 uur want eerder is daar weinig van te zien. Gisteren ben ik er niet geraakt. Te moe. Te lang blijven door werken wat eigenlijk een contradictie is als ambtenaar. Toch? 😛

Na het werk heb ik met middelmatig succes wat foto’s in Brussel genomen. Een poging om een verhaal te vertellen door middel van fotografie. Ik ben benieuwd of iemand er ook echt (een) verhaal/verhalen in ziet.

rood licht
rood licht
doorrijden
doorrijden
glazen Kunstberg
glazen Kunstberg
lichtshowgebouw
lichtshowgebouw
zoef
zoef
file
file

13 thoughts on “Verhalende Flaters van een lang werkende ambtenaar

  1. Ik zie het stilstaan, daarna de haast en het zoeven. Om vervolgens weer gedwongen te worden tot stilstand omdat je in de file staat. Moraal van het verhaal: haast heeft geen zin want de omstandigheden dwingen je toch tot stilstand, waardoor de haast achteraf bekeken dus zinloos leek… Een mooie kerstgedachte alvast, met al dat licht in de foto’s.
    Ik hou ervan als iemand mij naar het verhaal achter een foto vraagt. Dank Stef. Je bracht me even tot stilstand midden de drukte… Ik pas op mijn kleinzoontje… en weet je hoe hij heet?… tararara…. Stef! Een klein, snoezig Hollandertje.
    De cirkel is rond.

    1. Onbehagen was er zeker: plannen die in het water gevallen waren, een trein met vertraging die dan ook nog eens een halve trein bleek te zijn waardoor ik toch maar de volgende nam, … Eenmaal in Brugge was de Kersloop in volle aanvang dus mocht ik ook nog eens hier en daar een beetje omrijden.

  2. Een verhaal zie ik er niet meteen in. Wel dit: enkele glashelder mooie foto’s (die van de Kunstberg: echt wow). Een lange dag en dan nog vroeg donker bij. De lichtpuntjes in donkere dagen kunnen al eens helpen dan ;-).

    1. Dank U wel. Voor de foto van de Kunstberg had ik mijn camera op een muurtje geplaatst. Een van de redenen waarom ik niet naar de zoo geweest ben was trouwens omdat ik mijn statiefje niet mee had.
      De Kerstversiering helpt ook bij die donkere dagen. 🙂

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

