Geen weerwolven in Brugge

2016 was het jaar van de ‘supermanen’. De maan bevindt zich namelijk niet constant op dezelfde afstand tot de aarde en vorig jaar kwam ze nogal dicht. Dat gaf aan volle maan extra cachet. Een maan die groter was dan gewoonlijk: een mens moet daar toch een foto van nemen? Tja, bewolking op het verkeerde moment zorgde ervoor dat ik er weinig van zag. Als ik dan eens op weg naar huis de gelegenheid krijg om wat foto’s te nemen bij volle maan, dan maak ik er al rap gebruik van.

P1110013 - 2017-01-11 at 18-50-28

P1110022 - 2017-01-11 at 19-08-00

P1110025 - 2017-01-11 at 19-10-51

Zal het U verbazen dat ik niet helemaal tevreden ben met deze foto’s. Ondanks gebruik van mijn statiefje (die nadien nog bijna een volledige dag in mijn broekzak stak) vind ik de foto’s zeker niet perfect qua belichting. Enkel bij de bovenste had ik goed. Eigenlijk vind ik de verlichting op veel plaatsen in Brugge niet echt ideaal maar dat heb ik in andere steden eigenlijk ook. Het benieuwd me eigenlijk hoe andere fotograferen daarmee omgaan.

8 thoughts on “Geen weerwolven in Brugge

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

