Herhaling

Ik herhaal mezelf nogal eens. Zo neem ik regelmatig dezelfde foto. Onderstaande is daar een voorbeeld van. Ik had dan ook mezelf beloofd om wat meer foto’s te nemen. Elke dag indien mogelijk. Een soort nieuwjaarsresolutie dat al gebroken is want ik heb intussen al twee dagen geen foto’s genomen en we zijn nog niet eind januari. Onderstaande foto toont wel dat de dagen gelukkig langer worden. De foto is genomen iets na 18 uur. Twee weken geleden was het toen reeds volledig donker. Vandaag gelukkig niet.

P1190033 - 2017-01-19 at 18-03-10

Vreemd genoeg was ik, ondanks dat ik mijn trein gemist had, even vroeg in Brugge als anders. Een trein later richting Kortrijk en in Gent overgestapt op de trein richting Oostende (die van Antwerpen kwam). Een klein huzarenstukje want in Gent is er weinig tijd om over te stappen. Dat ik toch vroeg in Brugge aankwam had oa te maken met het feit dat die trein niet stopte in Aalter. Het mag al eens mee vallen. Dinsdag mocht ik nog naar Brussel-Zuid gaan om mijn trein te halen. Wegens vandalisme was die daar blijven staan. Twee wagons waren nog steeds niet toegankelijk voor het publiek. Vraag me niet wie dat doet of waarom. Het is helaas niet de eerste keer. Het lijkt tegenwoordig een ware plaag te worden. Ze kunnen dat soort volk niet streng genoeg straffen (behalve uiteraard de doodstraf want dat is eigenlijk geen straf).

5 thoughts on “Herhaling

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

