Global dinges

Ik ben vandaag vroeg opgestaan. Volgens wat ik zag op de app van het KMI zou het onbewolkt zijn dus ideaal voor het fotograferen van zonsopgangen. Tja, onbewolkt is relatief en mist is eigenlijk ook een vorm van bewolking. Dat het de laatste maanden nogal opvallend veel mistig is, heb ik uit de foto’s die ik de laatste maanden maakte. Ik heb nogal veel foto’s onder de noemer ‘mistig Brugge’ en aanverwante.

L1410132_HDR Brugge in de mist

Is dit een gevolg van wat men al jaren ‘global warming’ pleegt te noemen? Het is mogelijk. Mist is meestal een zomers gegeven en dan nog kwam het maar zelden voor dat het centrum van mijn geboortestad zich zo in de mist hulde als ik de laatste maanden mocht ervaren. Tenzij ik een vorm van alzheimer heb en me de dingen van vroeger helemaal niet goed meer herinner. Het kan altijd.

10 thoughts on “Global dinges

    1. Je reactie zat in de spam en ik moet eerlijk bekennen dat ik twijfelde of die er nu wel terecht in gekomen was of niet.
      Welkom op deze blog. Je blog staat in mijn reader dus zal ik elk nieuw bericht wel zien.
      mvg

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

