Mislukte flaters in fotografieland

Eergisteren heb ik nog eens wat geprobeerd. Toen wilde ik ’s avonds hier nog wat klagen over mijn gebrek aan ‘deftig’ fotomateriaal maar plots leken mijn ‘problemen’ heel banaal en heb ik hier iets anders gepost. Mijn problemen zijn nog steeds even banaal. Bovenstaande foto is het resultaat van wat ik eergisteren probeerde en dat is ronduit een mislukking. Wie hier al een tijdje volgt, weet dat ik al eens mijn camera pleeg boven te halen bij volle maan.

De vreemde blokken en verkleuring zijn toch opvallend. Is dit een probleem met mijn camera, een probleem met het programma of een combinatie? Ik zou het niet weten. Wat ik wel moet ondervinden: de functie ‘bracketing’ doet het niet meer op mijn camera bij langere sluitertijden. Ook fotograferen met een fietszadel als statief is zelden ideaal. Mijn foto’s die ik ’s middag nam gaven gelukkig een beter resultaat. Als is het onderwerp eentje dat hier al (te) veel voor kwam.

One thought on “Mislukte flaters in fotografieland

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

