Mijn verlof is een echt zootje

Niet echt hoor. Al kan het weer beter want met de wind die we vandaag hadden was fietsen soms een marteling. Daarmee bedoel ik: fietsen tegen de wind in was haast onmogelijk maar met wind mee was dat veel gemakkelijker.

Een weekje verlof wil al jaren zeggen dat ik niet thuis blijf en elders mijn tijd verprust besteed. Het idee om mijn verlof grotendeels te spenderen aan fietstochten gaat helaas niet door. Het weer is spelbreker. Nu denkt U misschien dat ik dan maar beter mijn verlof een andere keer had genomen maar ik neem al mijn ganse carrière 1 week verlof in maart – zo rond 22 maart. Vandaag ben ik nog maar eens naar de zoo geweest. Het was al meer dan twee maanden geleden en dat was voor mij een eeuwigheid. Helaas was het weer ook daar spelbreker en blijft de zoo nog steeds voor een deel een werf te zijn. Dat had ik eigenlijk kunnen weten.

nog meer werken
werken aan buitenverblijf gorilla’s

Het is niet dat de werken niet opschieten. Integendeel en dat ondanks een redelijk strenge winter. Tegen de zomer zou dit al grotendeels af kunnen zijn. Benieuwd of de gorilla’s hun buitenverblijf zullen waarderen. Het is heel lang geleden dat die dieren nog buiten konden. Ik herinner me nog de legendarische Gust. Dat was dan wel de jaren ’80 (van de vorige eeuw uiteraard).

6 thoughts on “Mijn verlof is een echt zootje

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

