Zenuwachtige Flaters op een druilerige zondag

Nee, beste lezers, hier volgt geen jeremiade over het regenweer van de laatste dagen. Ik hoef slechts de spade in de grond te steken (van de tuin) om te merken dat de regen weinig soelaas bracht. Mijn huidige zenuwen hebben te maken met mensen die niet eerlijk zijn, met mensen die halve afspraken maken en die al eens vergeetachtig zijn.

L1460280 - 2017-06-29 at 11-18-18

Zijn dieren eerlijker dan mensen? Het wordt al eens beweerd.

P7010001 - 2017-07-01 at 09-54-58

Bij regenweer komt het één en het andere boven. Vroeger waren dat hoofdzakelijk pieren (aka aardwormen), nu zie ik vooral slakken.

P7010027 - 2017-07-01 at 15-08-41Ik heb deze week iets meer gefietst dan gewoonlijk. De teller staat nu op 122 km en de week is nog niet teneinde. Gisteren passeerde ik langs de Grote Markt en werd er prompt getrakteerd op wat filmmuziek. Star Wars dan nog. May the Force Be With You. 😉

12 thoughts on “Zenuwachtige Flaters op een druilerige zondag

  1. Ergernis is verloren energie, vooral als het mensen betreft die zich daar toch weinig tot zelfs niets van aantrekken. Goed dat je je energie blijft steken in leukere dingen zoals je hobby.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

