Een weinig gebruikelijk maandags tussendoortje.

Bloggen is uiteindelijk niet per definitie een bezigheid voor het weekend.

L1460480 - 2017-07-16 at 17-11-55

Zo af en toe neem ik eens een foto van wolken. Want ik meen er iets in te zien. Gisteren zag ik zowaar Mickey Mouse op grote hoogte. Bij nader inzicht, toen ik thuis de foto nog eens goed bekeek had het toch meer weg van een olifant. Logisch: Dumbo kon vliegen. Mickey niet.

P7170012 - 2017-07-17 at 07-30-20

Vandaag heb ik me nog eens gewaagd aan wat ‘artistieke’ fotografie. Met de camera waarvan de NMBS me vandaag wist te melden via e-mail dat ze die na 8 weken nog steeds niet hadden terug gevonden. Ik heb die mail maar wijselijk geklasseerd onder een late 1-aprilgrap. Meer kan een mens daar toch niet mee.

11 thoughts on “Een weinig gebruikelijk maandags tussendoortje.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

