Een Flaterse terugblik naar niet zo lang geleden

Mijn eerste digitale camera kochte ik op 30 april 2007. Ik ben dus al tien jaar bezig met fotografie. Dat is verrassend rap voorbij gegaan. Niet dat ik voordien nooit een camera in mijn handen had. Mijn zus had jaren een Kodak Instamatic maar deed daar zelf weinig mee.

Bonne-Chièremolen

De reden waarom ik toen een camera kochte, heb ik al verschillende keer op mijn blog verteld. Ten treure eigenlijk.

IMG_2095.JPG

IMG_2113.JPG

Foto’s nemen om te illusteren waar ik op mijn blog over vertelde omdat ik toch meestal het gevoel had dat wat ik vertelde zelden goed noch genoeg was. Ook al waren het heel alledaagse dingen.

Untitled

Untitled

IMG_3934.JPG

Untitled

 Een demonstratie tegen ik weet niet meer wat, een fotoshoot van bruidsjurken, een medefotografe met een vreemd masker in het station Gent Sint-Pieters, een cartoonist die in de rapte karikaturen maakt van voorbijgangers, …

Misschien zwier ik hier nog wat van dat soort foto’s op mijn blog … in de hoop dat ik die al niet eens eerder gebruikte.

9 thoughts on “Een Flaterse terugblik naar niet zo lang geleden

    1. Die windmolen staat letterlijk op honderden foto’s. Misschien wel duizenden. 😉
      Het was één van mijn eerste foto’s genomen met mijn eerste digitale camera. Ik had eigenlijk weinig oog voor de dames op de foto en pas later merkte ik dat het meisje letterlijk met haar voet aan het spelen was. 30 april 2007: het lijkt wel een eeuwigheid geleden.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

